განათლების საერთაშორისო ცენტრის 2017 წლის სარეკლამო ხარჯები
აირჩიე გრაფიკის ფორმა და შექმენი ვიზუალიზაცია
რეკლამის სახეობა
ეკ მუხლი
ხარჯი
რეკლამის მიზნით სხვადასხვა დასახელების ბრენდირებული საქონლის( ბეჭდვითი მომსახურებით) შესყიდვა
2.2.10.5 რეკლამის ხარჯი
27000
რეკლამის მიზნით ვიდეორგოლის გადაღების მომსახურების ხარჯი
2.2.10.5 რეკლამის ხარჯი
14850
მონაცემთა ბაზა შეიცავს 2017 წელს განათლების საერთაშორისო ცენტრის მიერ გაწეული სარეკლამო ხარჯების შესახებ ინფორმაციას, მისი სახეობების მიხედვით. მონაცემთა ბაზა დამუშავებული და გამოქვეყნებულია ინფორმაციის თავისუფლების განვითარების ინსტიტუტის (IDFI) მიერ. ინსტიტუტმა ინფორმაცია განათლების საერთაშორისო ცენტრიდან მიიღო.